Assalamualaikum
Alhamdulillah dah setahun cucu Nekbu, Nuha Medina.
Semoga Nuha membesar menjadi anak yang baik, patuh pada suruhan Allah, kedua ibu dan bapa, anak yang solehah dan berjaya di dunia dan akhirat. Dilimpahi rezeki yang melimpah ruah buat Nuha.
Sihat selalu dan membesar dengan cerdik dan pintar. Aamiin ya Allah.
Small celebration for Nuha. Simpan sini for memories.
Kek ni Nekbu sponsor special untuk Nuha, order dengan Bakey Bites, KD.
Mula2 Nekbu pilih kek ala2 princess warna pink, dengan ribbon pink bagai, no kartun2 tapi
bila cakap kat Daddy Nuha, ingat ada kartun katanya. Sabor je la, terpaksa la cancel order dan diadakan kartun la pulak. Teringat hari tu Noah suka sangat dengan kartun Kuromi ni maka terhasil la kek macam dalam gambar. Haha...
Nekbu buat sandwich aje, baking2 lama dah gantung oven.
Cucur badak tapi takde badak.
Tiramisu untuk memeriahkan suasana












No comments:
Post a Comment