July 30, 2024

Rumah Makan Jebat dan Nasi Dagang Pak Malau, Langkawi

Assalamualaikum

Dinner di Rumah Makan Jebat di malam ke 4 di Langkawi. Jarak sangat dekat dengan Resort. Group kami aje yang concur RMJ pada malam tu. Riuh rendah dengan group kami yang pada masa yang sama celebrate birthday untuk May to Sept babies. 

Service tersangatlah slownya. Sampai leader group dah naik angin jugak lah. Almost 10 malam masih belum dapat semua makanan, anak2 dah mengantuk dan kepenatan. Menunggu dalam Van sementara group yang belum dapat makanan selesai makan.

5/10*






Keesokan paginya sebelum check out and fly back to KL, jom kita ke tempat wajib sarapan bila berada di Langkawi. NDPM. Awal pagi dah sampai, pelanggan lain pun belum muncul lagi. Semangat! 








Nasi dagangnya sedap tak pernah menghampakan. Terubat rindu dengan nasi dagang Ganu...hehee



































 

 

No comments:

Featured Post

Makan @ Kantan, Kota Damansara

 Assalamualaikum. Kantan makanan Kelantan. Walaupun saya bukan orang Kelantan. Simpan sini untuk kenangan. Akhir Ramadan kita tukar selera b...