Assalamualaikum
Day 3, awal pagi sudah keluar untuk ke Mangrove Tour selama 4 jam hari ini. 2 biji boat untuk memuatkan ahli rombongan. Pakej tour adalah seperti di bawah.
Random photos sahaja kerana kemalasan sudah melanda. Simpan sini for memories and boleh la delete dalam handphone.
Kan main yer healingnya sampai pejam mata....Noah dan air macam isi dengan kuku
Bat Cave
Snorkle and fish feeding at Dangli Island
Pengalaman second time naik boat laju ni, seram giler pada Nekbu la. Rasa cam tobat tak nak naik lagi. Dengan lajunya boat tu siap konar baring lagi...diorang bersorak la seronok, Nekbu jugak mulut tak putus2 berselawat dan baca macam2 you. Hahahaha...time nak ke Andaman sea tu memang laju giler boat meredah ombak. Time berselisih dengan boat lain lagi cuak, gelombang ombak kan main besar. Pengalaman yang mendebarkan jantung.
Shopping chocolate dan minyak gamat
Bye2 Langkawi. Till we meet again, InsyaAllah
Total Lost for the day. Thank You for your contributions to HIG. haha































No comments:
Post a Comment