July 23, 2024

Family Trip Langkawi_Day 3 & final day-Mangrove Tour, Shopping and bye2 Langkawi

Assalamualaikum 

Day 3, awal pagi sudah keluar untuk ke Mangrove Tour selama 4 jam hari ini. 2 biji boat untuk memuatkan ahli rombongan. Pakej tour adalah seperti di bawah.

Random photos sahaja kerana kemalasan sudah melanda. Simpan sini for memories and boleh la delete dalam handphone.





Kan main yer healingnya sampai pejam mata....Noah dan air macam isi dengan kuku






Bat Cave


Snorkle and fish feeding at Dangli Island











Pengalaman second time naik boat laju ni, seram giler pada Nekbu la. Rasa cam tobat tak nak naik lagi. Dengan lajunya boat tu siap konar baring lagi...diorang bersorak la seronok, Nekbu jugak mulut tak putus2 berselawat dan baca macam2 you. Hahahaha...time nak ke Andaman sea tu memang laju giler boat meredah ombak. Time berselisih dengan boat lain lagi cuak, gelombang ombak kan main besar. Pengalaman yang mendebarkan jantung. 

Shopping chocolate dan minyak gamat


Bye2 Langkawi. Till we meet again, InsyaAllah



Total Lost for the day. Thank You for your contributions to HIG. haha













                                                                            








 

No comments:

Featured Post

Makan @ Kantan, Kota Damansara

 Assalamualaikum. Kantan makanan Kelantan. Walaupun saya bukan orang Kelantan. Simpan sini untuk kenangan. Akhir Ramadan kita tukar selera b...