Assalamualaikum
Sekarang tengah viral kek marble yang cantik2 dan jelita. Kreatif dan berseni jer tangan orang yang buat kek2 cantik ni, jeles la tengok...haha...nak try gak satu hari kek marble yang cantik tu. Sekarang tengah dalam pencarian redai kek tu, belum jumpa lagi...haha...
Kek marble atau kek mentega biasa je ni….rasa tetap sedap kalau nak dibandingkan dengan kek2 moden yang lain. Kek kampung jugak jadi pilihan hati. Alhamdulillah, time PKP semua resepi kita try buat.







No comments:
Post a Comment