Bersambung Part 2...
Dari Kawah Putih kami bergerak ke Glamping Lake Side Pinisi Resto. Tempat yang sama pada trip sebelum ini cuma bezanya adalah cuaca yang amat baik sekali. Terang benderang, Syukur Alhamdulillah. Ladang2 teh menghiasi sepanjang perjalanan ke sini.
 |
| Berposing dengan bakwan yang sedap ni |
 |
| Kali ni macam malas nak beratur dan bersesak naik jambatan gantung tu, so just lepak sini jer sambil menyedut udara segar. Titanic Bandung tu sekadar Restoren sahaja. Sambil2 tu boleh berphoto2.. |
Taman Wisata Curuq Tilu, tepi jalan je, easy access
 |
| Lunch @ Saung Gawir |
 |
| Otak2 keras cam kepok lekor bakar |
 |
| Sambal tu sedap pedas menyengat |
 |
| Ikan masin ni takde sapa sentuh, bazir jer |
 |
| Ini pun sodap, gurame sweet sour |
 |
| View sebelah Saung Gawir |
 |
| Strawberry and pokok bawang...udara nyaman je kat sini |
Lepas tu gerak ke Penangkaran Rusa di Kg Cai Ranca Upas. Tapi tak join diorang pun dekat rusa tu cos ambik kesempatan ke Musholla terlebih dahulu settelkan apa yang wajib. So yang ada hanya gambo bunga ni je...hehee...
Last before gerak balik ke Kota Bandung, singgah di Luwak Coffee.
@ Cibaduyut
 |
| Kawan kirim bakpia, jumpa aje terus la beli. Tapi harga agak mahal di sini. Rasa cam bila depa dengar kita cakap Msia terus diketuknya harga. Tanda harga takde so senang lah nak up suka hati |
 |
| Beli fridge magnet jer dalam ni. Choice banyak dan harga hanya 5ribu sekeping |
 |
| Malam tu dinner di Simpang Raya Nasi Padang, pergh nasi lagi...tiap2 malam camni mau naik lagi 10kg...hahaha |
 |
Barisan lauk2...pilih yang mana berkenan di anak tekak
|
Pas dinner balik hotel dan time to luruskan urat tulang belulang...
END of Day 2
No comments:
Post a Comment