July 2, 2025

Dapurku seadanya..

Salam. 

Kisah lama dah ni, 2 tahun lepas, masa renovasi sikit dapurku yang sekangkang kera itu. 
Simpan gambarnya di sini untuk kenangan.  

Seadanya sahaja, yang penting bersih dan selesa. Takde aktiviti masak memasak kat area ni, macam dry kitchen gitue. Wet kitchen kat yard belakang, tempat masak memasak.

Renovasi ni menyimpan seribu duka bila kena scam dengan kontraktor. Kerja tergendala separuh jalan, 60% aje siap and kontraktor stop. Terpaksa cari kontraktor lain untuk siapkan dengan kos berganda daripada kos asal. Ujian Allah pada hambanya. Hati2 memilih kontraktor even recommendation dari kawan sekali pun. 





Wet kitchen, tempat masak memasak dan buat laundry jugak kat luar ni

















































 

No comments:

Featured Post

Makan @ Kantan, Kota Damansara

 Assalamualaikum. Kantan makanan Kelantan. Walaupun saya bukan orang Kelantan. Simpan sini untuk kenangan. Akhir Ramadan kita tukar selera b...