Assalamualaikum
Awal pagi berjalan2 tiada arah tujuan, menelusuri di Pantai Cenang. Tenang dan mendamaikan, cuaca redup, hujan gerimis. Kenangan travel di waktu pandemik pada bulan September 2020. Seronok Langkawi waktu ini, orang tak ramai sangat. Boleh la me time, layan hati, layan perasaan berseorangan tanpa gangguan. Bila nak travel lagi? Semua orang rindu nak travel. Bila pun tak tahu lah, sekarang kalau dapat travel pun tujuan satu je, nak balik kampung. Nak jumpa mok dan adik2, sedara mara di kampung. Dah lama sangat tak bersua muka. Rindu serindu rindunya.
Selipar jepun beli kat deretan kedai di Cenang. Haha...
Laluan dari Malibest ke Pantai Cenang. Best stay sini, suka sangat. Bilik pun besar dan selesa, harga mampu milik untuk marhaen macam ai ni
Chalet atas pokok, next time ada rezeki boleh try
Hujan waktu pagi, gerimis mengundang, cuaca pun gloomy aje. Pasir pantai memutih baru dibersihkan pekerja pantai waktu ini
orang lain masih lena dibuai mimpi
Jet Ski setia menunggu pemboncengnya kejap lagi
Pantai Cenang saya yang punya..haha..














No comments:
Post a Comment