Assalamualaikum
taraaaa….roti viral yang menjadi kegilaan 2 orang kat rumah ni...haha...adoi keje menternak lemak aje kan? Dulu asyik beli jer, bila beli biasa la kadang tak memenuhi selera, ada yang tak sedap...yang sedap dan ok pada anak tekak hanya kat La Boheme OU je tapi sekarang nak gi OU pun dah takut. So kita belajar la buat sendiri...senang sesangat aihh...Alhamdulilah...jom tengok koleksi KGCB hasil tanganku...try and error...
Yang ni beli dari Ajwa Bakery, Kota Damansara - 3 pcs RM21...mahal boleh tahan
Yang ini the best dari One Utama. 2 pcs baru RM10 tapi sedap sangat. Roti tu cam garing2 sikit, i likeee....Bahan2 untuk KGCB. Cream Cheese very limited, susah sangat nak dapat sekarang ni...
Amacam boleh bisnes tak? Haha

















1 comment:
Post a Comment