Assalamualaikum...
Trip ke sini pada tahun lepas, Nov 2014 tapi ada cerita tak gembira semasa ke sini...pasal tu trip ni 'terperam' je dalam draft. My blog is to 'Share Happiness' and suppose to share yang manis dan ceria belaka tapi hari ni decided nak publish gak cos bukan semua kenangan di sini buruk2 belaka, yang manis tetap ada. Menatap keindahan alam ciptaan yang maha ESA terutamanya.
| Selamat Datang ke Tanjung Piai selepas 5 jam journey |
| Entrance |
| Laluan ke Pantai |
| Oh yeahh? |
| Bakau Minyak |
| Dah nampak pantai tu... |
| Nice huh |
| Berpanas pun sanggup demi ke Penghujung Selatan Tanah Besar Asia |
| Pulau Karimun Indonesia kah itu? |
| Jauh boleh tahan |
| Dah dekat dah.. |
| Tapak Ramsar |
| Tahniah untuk diri sendiri |
| Bendera JDT |
| Yesss! I came, I saw, I conquered |
| Indahnya bumi Allah |
Akhirnya, tercapai gak cita2 nak ke sini selepas merancang begitu lama. Sebelum tu ada jer halangan dan siapa sangka halangan itu terjawab jugak bila sampai di sini...itu lah perancangan Allah yang perlu ku redha dan terima dengan hati terbuka. Namun tetap kutitipkan syukur padaMu Allah...Alhamdulillah..
No comments:
Post a Comment