October 17, 2011

Assalamualaikum

RV cuppies buah tangan ke rumah abang di Semenyih..Congrats! for your convocation day on 18 Oct 2011.





Teduh jer mata anak buahku Amin Hafizi yang ngantuk ni...comei...eeee...geram nk cubit pipinya yang tembam itu...

Sejuk jer mata memandang..hehehe...suruh senyum tk nak senyum dah pasal ngantuk sangat tu...kalo tk syik sengih jer...

1 comment:

Unknown said...

comelnya RVC akak tu...rasa nak ngap jer...hehe budak kat bawah tu pun comel...redup jer mata memandang:)

Featured Post

Makan @ Kantan, Kota Damansara

 Assalamualaikum. Kantan makanan Kelantan. Walaupun saya bukan orang Kelantan. Simpan sini untuk kenangan. Akhir Ramadan kita tukar selera b...