October 24, 2011

2 in 1 (baking and leparking:))



RV cupcake, 16pcs...order from teacher yaya. TQVM


Jalan-jalan Melaka...

View from Menara Taming Sari....gayat sehhh...

Pandangan atas Dataran Pahlawan....seram jer time Taming Sari ni pusing2...gayat....gayat...

Pegang kamera pun ketaq tangan...hahahha...

Muzium Samudera...


Marble cake untuk bonda...walaupun tk gebu tapi ok la...

Pale jer kekku ini...

Carrot walnut cake, requested by myself...hahahha...lama tk makan kek karet...asyik buat untuk orang oder jer...yummmyy....


Resepi carrot cake ni lain daripada yg selalu buat. Nk cuba something diff lak...

2 comments:

Yaya N said...

TQVM jugak aunty, sedap sgt2! and the bride sgt suke. nnt kite order la k.

Che Sall said...

Thanks Yaya...glad to hear that...Alhamdulillah...:)

Featured Post

Makan @ Kantan, Kota Damansara

 Assalamualaikum. Kantan makanan Kelantan. Walaupun saya bukan orang Kelantan. Simpan sini untuk kenangan. Akhir Ramadan kita tukar selera b...