Assalamualaikum...
Langkawi lagi, trip ke berapa kali ni, dah lost count. Baru throwback random photos ke Langkawi and tak plan pun untuk ke Langkawi dalam waktu yang terdekat namun rezeki Allah, Alhamdulillah ada hamba Allah yang fully sponsored ke Langkawi untuk kami anak beranak. Thanks so much, first time dapat berholiday bersama family walaupun seorang anak tidak dapat bersama kerana tuntutan tugas pada negara.
Holiday trip bersama ahli keluarga yang lain seramai lebih kurang 43 orang. Rombongan Cik Nina, meriah sakan. Satu family (8 orang) tertinggal flight gara2 terlupa bawak surat beranak anak2. Dah sampai airport dan patah balik semula ke Rawang to collect, ujian untuk diorang. Tapi mujurlah situkang sponsor sanggup beli tiket lain untuk mereka. Baiknya hati.
Trip santai2 tapi padat dengan aktiviti yang diatur. 3 biji Van dan sebiji kereta untuk accommodate rombongan kami.
Itinerary Nina family trip
- 26 May - flight Batik Air 1.55p.m, reached Villa Abadi Resort (Kriang), rehat2 luruskan kaki
- 5.30 pm - dinner at Gulai Panas Halim Airport,
- Usai dinner terus ke Dream Forest
- End of day one
- 27 May - Langkawi Adventure and Extreme Park and SkyATV
- Lunch at Kak Yan Nasi Campur
- 4.30 Pantai Chenang for Parasailing, yang tak parasaling, lepak2 dan healing sedut udara pantai
- Dinner - tapau dan makan kat Villa kerana semua dah terlalu kepenatan
- 28 May - Mangrove tour for 4 hours
- Lunch Kak Yan Nasi Campur lagi, ramai yang request nak repeat
- Free and easy - for Group 2 yang nak balik esok, ke HLG shopping coklat
- Dinner at Rumah Makan Jebat
- 29 May - Breakfast - kami je (own expense) ke Nasi Dagang Pak Malau
- Check out
- Flight to KL 1.55pm, MAS, group 2 seramai 9 orang yang fly balik ke KL dulu (kekangan cuti)
- Group 1 - stay kat Langkawi sampai 1 June 2024






















No comments:
Post a Comment