December 22, 2021

Kenny Hills Bakers, TTDI

Assalamualaikum

Gambo2 lama ni, simpan sini untuk kenangan. Maklum la dengan situasi sekarang ni, kalau boleh tak nak la share sesuatu yang 'menggembirakan'. Ramai yang tengah bersedih di waktu ini kan. Semoga Allah kurniakan kesabaran dan kekuatan kepada mereka yang terkesan dengan banjir kali ini. 

Bukan selalu ke Bakery viral dan popular ni, q panjang sokmo kalau ke sini. Yang mencuri selera Almond Croissant dengan Peach Strudel dia tu, sedapnya. 





Iced latte rm14 secawan







 

No comments:

Featured Post

Makan @ Kantan, Kota Damansara

 Assalamualaikum. Kantan makanan Kelantan. Walaupun saya bukan orang Kelantan. Simpan sini untuk kenangan. Akhir Ramadan kita tukar selera b...