April 23, 2021

Burnt Cheese Cake paling tercomel

Assalamualaikum wbt

Selamat Berpuasa, Ramadhan Kareem

Muncul tiba2 selepas lebih 4 bulan tak update blog, seperti biasa la alasannya busy dengan tugasan duniawi yang tak pernah surut. Alhamdulillah syukur, di situasi pandemic yang entah bila akan berakhir ini masih ada pekerjaan untuk menampung kehidupan.

Burnt cheese cake ni dah banyak kali buat dah, kali ni cuba2 google resepi yang lain la pulak. Dan nampaknya ini la BCC ku yang paling tercomel tanpa sengaja. Perasan! Lupa dah resepi sumber mana, credit untuk tuan punya resepinya la yer. Biasa kalau terbekenan sesuatu resepi aku screen shot aje, so bila nak buat senang. 

Resepi seperti di bawah, simpan sini lenkali boleh buat lagi. 

Selamat mencuba!









 

No comments:

Featured Post

Makan @ Kantan, Kota Damansara

 Assalamualaikum. Kantan makanan Kelantan. Walaupun saya bukan orang Kelantan. Simpan sini untuk kenangan. Akhir Ramadan kita tukar selera b...