February 27, 2020

Mangga Asam Boi - Charity Sale 2020


Assalamualaikum

Kita mulakan tahun baru 2020 dengan sesuatu yang bermanfaat, gituee...akhirnya terhasil la mangga asam boi untuk charity sale kat office. Para Committee seramai 7 orang  bergotong royong di Pantry office pada petang sehari sebelum event. Resepi asam boi ku,...hahaha...
Dapat 54 botol dan laku keras, sekejap aje habis...happy sangat2 berbaloi dengan segala penat lelah di petang itu.

Mangga yang muda2 ranggup giler tu ku kirimkan pada kakak jual buah yang pagi2 pergi ke Chow Kit. Serius terbaik mangga Falan ni fresh from kebun...hehe








Selain daripada mangga asam boi, perkenalkan juga menu2 kami yang lain. Oh yer, customers adalah dikalangan staffs office sahaja dan booth dalam 10 booth. Semua makanan terlajak licin dan laku keras

 My mangga asam boi

Roti jala ni yang win, event belum start lagi dah tinggal 10 je, itupun pasal hold dulu untuk hiasan dalam bakul...hahaha
 Kuih ros/kuih goyang
 Mixed nuts
Banana cup cake

Semua duit hasil jualan disalurkan kepada Pusat Jagaan Kanak2 Istimewa Cerdik. Semoga usaha sekecil ini dirahmati Allah.

**simpan sini untuk kenangan anak cucu cicit* haha

No comments:

Featured Post

Makan @ Kantan, Kota Damansara

 Assalamualaikum. Kantan makanan Kelantan. Walaupun saya bukan orang Kelantan. Simpan sini untuk kenangan. Akhir Ramadan kita tukar selera b...