Assalamualaikum...
Tart nenas gulung kini kembali.
Order masih lagi dibuka untuk raya, insyaAllah.
Tahun ni SH concentrate buat tart nenas jer...
Belum puasa pun dah berbalang-balang kawan order untuk makan.
Alhamdulillah rezeki Allah, walaupun kadang penat sangattt...cam nak giveup...
tapi untuk order raya ni akan ada sorang assistant untuk membantu...yeah...


No comments:
Post a Comment