Assalamualaikum w.r.t
Lama tak update blog. Mood berblog jatuh merudum. Nak kembalikan mood yang tak berapa nak ada lagi. Jom menjamu mata dengan spagheti lemak pedas yang HOT ni...dan juga Melt Chocolate Cake untuk dessert.
Kurang bercakap, gambo kasi beso sikit...
Kalau tak melt tengok kek ni tak tau la...
~tata~
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Featured Post
Makan @ Kantan, Kota Damansara
Assalamualaikum. Kantan makanan Kelantan. Walaupun saya bukan orang Kelantan. Simpan sini untuk kenangan. Akhir Ramadan kita tukar selera b...
-
Trip Jakarta-Bandung - 29 May to 1 June 2025 Beli flight ticket a month before flight, last minute plan, exchange rates waktu ni - rp100k=...
-
Happy Birthday cucunda Nekbu yang manis, little princess Nekbu, Nuhaa Medina Binti Kamar Adam Iskandar 2 tahun Nuhaa yang penuh comel dan ce...
-
Assalamualaikum. Sambungan trip Melaka - Part 2 Trip tahun lepas, mana la nak ingat lagi kan, dah lupa dah Nekbu pun.. Lepas check out, kita...


No comments:
Post a Comment