February 27, 2013

Rabu tak perlu kata apa2..

Assalamualaikum w.r.t

Lama tak update blog. Mood berblog jatuh merudum. Nak kembalikan mood yang tak berapa nak ada lagi. Jom menjamu mata dengan spagheti lemak pedas yang HOT ni...dan juga Melt Chocolate Cake untuk dessert.
 Kurang bercakap, gambo kasi beso sikit...

Kalau tak melt tengok kek ni tak tau la...

~tata~

No comments:

Featured Post

Makan @ Kantan, Kota Damansara

 Assalamualaikum. Kantan makanan Kelantan. Walaupun saya bukan orang Kelantan. Simpan sini untuk kenangan. Akhir Ramadan kita tukar selera b...