April 14, 2010

Karipap swinggg....


hmmmm....pagi ni rasa cam rindu ngan karipap pusing mok....sedapnyerrr inti ikang yg tak akan dpat kat KL ni....mok...camane business mok....banyok ode lagi ker...? ni nak la tayang karipap mok masa kunjungan mok ke KL dulu...smpat suh buat karipap lagi tu....actually...i pun dah boleh buat tapi tahap vitamin 'M" dalam badan tu dah overdose....hahhaha...lagipun tang nak gelek2, pusing2 kan dia tu yg malas....
pepepun layan jer gambo nih...resepi karipap mok ni mmng easy to prepare...watch out for the resepi later...skrang mls nk taip....(vitamin M lagi)..

No comments:

Featured Post

Bandung - Kawah Putih (White Crater)

Day 2 (8 April 2018) - Kawah Putih Kawah Putih. Kali ini cuaca amat baik dan begitu bersahabat sekali. Alhamdulillah. Trip January hari...