April 5, 2010

Marble cheese Brownies






Taraa...itu la..projek mlm sabtu lepas...keterujaan nk buat chis cake berbasekan biskut weetameal jacobs ni begitu mengebu2....pas anta adam tusyen....apelagi terus drop kedai beli biskut...smpai umah jer terus sinsing lengan baju...abang lak pegi silat...bebas merdeka la aku mengerjakan dapur sensorang....huihhh...cam ni rase kalo dah giler membaking nih....excited maaa....

untuk adikku Ja...kek ni sedap banget dikk...lagi senang nk buat...topping cheese tu same ngan resepi siti...cuma base tu, akak gunakan....

biskut jacobs weetameal (hancurkan)
Butter meltkan
tepung jagung dlm 2 sudu besar
susu cair lam 2sdbesar..

pastu gaulkan sekali...jadikan base dia...ok...oppsss lupa...akak letak gak walnut cincang skit....hmmmm....lazat berkrim gitu.....

No comments:

Featured Post

Juadah2 Syawal 2017

Assalamualaikum  Syawal 2017 sudah berlalu pergi meninggalkan kita. Semoga dipanjangkan usia untuk dipertemukan Ramadan dan Syawal 2018...