May 8, 2011

Cupcakes (suka dalam duka)


Assalamualaikum

Ada kisah disebalik 4 biji mini cupcake tu...akan kukenang sampai bila2...kekadang kita tidak menyedari yang kita melukai hati orang, kekadang bukan kita terlalu hard up sangat terhadap sesuatu tetapi 'INGATAN", itu yg paling berharga...





Kerana cabaran itu aku menghasilkan cupcakes biru comel-comel ini kerana kalau difikirkan, bukan aku tak mampu untuk membuat cupcake....Alhamdulillah dan terimakasih ya Allah kerana menganugerahkan aku kelebihan itu....dan jua rezeki yang membolehkan aku membeli bahan2 untuk membuat cupcake...kerana rasa terkilan di hati, kuhasilkan cupcake ini untuk my close neighbours sempena mothers day pada hari ini....aku gembira dan puas melihat riak wajah gembira mereka bila menerima cupcake ini....tanda mereka 'diingati' bukan kerana mereka tak mampu untuk membeli sebijik cupcake....

Happy mothers day for all mother's out there....semoga semua sentiasa dihargai dan diingati.....amiinn...

No comments:

Featured Post

Juadah2 Syawal 2017

Assalamualaikum  Syawal 2017 sudah berlalu pergi meninggalkan kita. Semoga dipanjangkan usia untuk dipertemukan Ramadan dan Syawal 2018...