September 13, 2012

Si Kitty Perry


Assalamualaikum...

Comei kan saya kan..Nama saya Perry...Kitty Perry...tapi sayang seribu kali sayang, tak sampai sebulan Perry hadir dalam keluarga kami, Perry menghilangkan diri entah kemana....sedih yang pasti tuan empunyanya Adam...aku pun rasa terkilan gak, pasai aku yang salah, lupa tutup pintu masa keluar sidai kain....Perry...Perry...kalau la kebebasan yang kau cari, apa yang boleh aku buat, kau pergilah..duduk rumah ni pun kau asyik dikurung jer...pergilah kemana kau suka....huhuhu...:(

Tapi harapan tu masih lagi menggunung, kot2 masih ada Perry ni kat area rumah ni. InsyaAllah kalau ada jodoh dan rezeki, mesti bertemu lagi...

No comments:

Featured Post

Surabaya - Day 2 - Bromo Tengger Semeru

Assalamualaikum - sambungan kisah permusafiran kami dari Surabaya ke Bromo. Alhamdulillah...selamat sampai ke Probolinggo pada jam 2 pa...