June 16, 2012

Jom Minum Teh...

Assalamualaikum.. 2 hari ni, cuaca panas bertambah buruk dengan keadaan berjerebu yang teruk. Tersedar daripada tidur terbau asap yang menusuk hidung, bergegas keluar bilik dan menjengah keluar tingkap, kot2 la ada kebakaran ke, jiran masak lupa tutup api ker...sape tak panik kan...? tapi memang kebakaran hutan di Sumatera ni begitu memberi kesan kepada negara kita. 2 hari ni jugak badan rasa kurang sihat. Nak kata demam, tak demam, tekak tu rasa perit dan kering sangat..kepala pulak sakit berdenyut-denyut....Hari ni dah tak tahan sangat sakit kepala telan sebijik actifast. Pastu terus pengsan 2 jam..hahaha....bangun tadi teringin nak minum sesuatu yang segar, masam dan wangi. So teringatkan lemon yang dibeli di Tesco pagi tadi, maka terhasil lah teh o lemon ni...segar sangat, nyaman jer rasa lepas pekena teh ni...teh tu pulak teh yang tak de brand punya, kiriman daripada orang kampung yang pergi Cameron haritu...'not bad' rasa teh ni...bau pun wangi sangat... *******Jom pekena teh dulu********

No comments:

Featured Post

Surabaya - 1 - 4 Sept 2017

Assalamualaikum... Alhamdulillah, satu daripada impian dan angan2 sudah tercapai. Terima kasih Allah kerana mengizinkan kami menjejakka...