June 30, 2012

Bubur Jagung

Assalamualaikum... Happy weekend peeps. Hari ni kesihatan masih lagi tidak berapa baik...selsema dan batuk...selsema yang tak tahan tu, asyik haccum...haccum..ok la...tak de idea...berbalik kepada bubur jagung di atas, tak tahu nak buat apa dengan jagung yang banyak dari Cameron Highlands. Kalau kat sana jagung rebus dia sedap sangat...manis tapi ni bila dah dimasak rasa macam kurang sikit. Rupa jagung pun tak berapa cantik bulat, kemek2 jer isinya...Layan aje la...alhamdulillah...

No comments:

Featured Post

Juadah2 Syawal 2017

Assalamualaikum  Syawal 2017 sudah berlalu pergi meninggalkan kita. Semoga dipanjangkan usia untuk dipertemukan Ramadan dan Syawal 2018...