April 10, 2012

Mushroom soup and garlic bread

Assalamualaikum.... Salam pagi penuh berkat dan rahmat daripada Allah. Dah sarapan? Saya dah, alhamdulillah kenyang...makan lebihan mushroom soup dan garlic bread di atas tu. Maafkan saya (dah jadi cam zizan plak), itu jer la yang kadang2 'siibu bekerja' masakkan untuk dinner anak2... Alhamdulillah, anak2 pulak tak cerewet, lagipun memang soup dan garlic bread ni feveret diorang so ibu mane yang tak suka. Senang dan cepat disedia. Roti tu masukkan dalam oven selama 10 min, sup plak masak jer sampai mendidih. Taraaa...dah boleh makan. Soup campbells tu memang tak asing lagi la...mesti semua orang suka kan? Jauh benar sedapnya daripada sup kat pizza hut tu....cayorr bebeno, rasa pun udoh seghuper ayor paip. Hehehe... Garlic bread original tu keluaran sunshine. Sedappp sangat...tak payah buang masa uli2 tepung, tebar2 tepung...masuk lam oven, sepuluh minit sahaja, wangi bau garlic seantero ruang dapur...so hidangan dinner telah tersedia....Jemput makan... *nasib baik ada lebih boleh buat sarapan lagi*

1 comment:

Nieza said...

sedapnya...my fav ni kak..mkn yg segera gini senang kan:)

Featured Post

Surabaya - 1 - 4 Sept 2017

Assalamualaikum... Alhamdulillah, satu daripada impian dan angan2 sudah tercapai. Terima kasih Allah kerana mengizinkan kami menjejakka...