February 13, 2012

Mee goreng basah...

Assalamualaikum...

Kekadang cam buntu tk tahu nak masak apa untuk dinner...kalau boleh biarlah dinner tu yang simple2 tapi mengenyangkan...kalau dah malam tu, aku ni malas sikit nak masak nasi dan lauk bagai....pening kadang...

Mee goreng basah ni pun, buat sikit aje...anak2 bujang sorang pun tk berminat ngan mee ni....terpaksa gak masak nasi untuk diorang...

dan mee ni gak jadi habuan aku untuk sarapan pagi ni
-selamat bersarapan-:))

No comments:

Featured Post

Udang Goreng Butter/Butter Prawn

Assalamualaikum Dah nak masuk bulan Romadon ni mari lah kita berganding jari jemari mencopy pastekan resepi2 yang boleh dijadikan rujuk...