July 8, 2011

Roti goreng sardin kentang



Assalamualaikum

Hidangan dinner utk siibu yang tk berselera nk makan nasik. Masak smbal sardin dan kentang untuk anak2, siibu amik seketoi dan lenyek2kan sardin itu. Masukkan dalam roti dan dilipat. Celup dalam telur pastu tekapkan kat breadcrumb...pastu goreng....taraaa....ermmm....sedap dan kenyang sangat...anak2 yg dah makan dinner pun join skali makan roti sardin nih...mmng lama betul tk buat roti sardin ni....

Teringat dulu2 kalo buat roti sardin ni ske bawak bekal kat opis, pastu ade sorang kakak tealady tu ske sangat ngan roti sardin aku ni....slalu tnya, sal, arini tk bawak roti sardin ker....mmng ske betul dengan roti sardin goreng ni tapi dulu tk de la aku celup ngan breadcrumb tu...masa tu rupa breadcrumb pun aku tak tahu.....heheheh.....

selamat mencuba....hehe

No comments:

Featured Post

Juadah2 Syawal 2017

Assalamualaikum  Syawal 2017 sudah berlalu pergi meninggalkan kita. Semoga dipanjangkan usia untuk dipertemukan Ramadan dan Syawal 2018...