June 1, 2011

Muffin Choc chips

Assalamualaikum...

Edisi bermuffin lagi...memang seronok buat muffin nih...waktu preparation tak lama, membakar pun tk lama....dah masuk lam oven, setkan time 20 min, pastu leh baring2 santai sambil tunggu muffin masak...hehehe...

Semalam tengok resepi muffin ni kat cari.com. Balik umah, lepas siapkan order kek jiran, terusku adun muffin ni...saje buat untuk makan2...cuti sekolah ni, siadik kat umah, mesti ade jer benda yang nak dimakan..si abang masih lagi berkampung di Politeknik Shah Alam untuk program anak angkat Perkeso....sunyi gak tanpa si abang di rumah...tapi tak per...esok cuti nak gi jemput anak bujangku...


Double choc chips



Enak dimakan kalo dituang chocolate ganache on top of the muffin....yummyyy...

No comments:

Featured Post

Manggo chilled cheese cake

Assalamualaikum Tak tertahan godaan untuk menikmati manggo cheese cake ni. Terbayang2 di mata tak kala terpandang pada dinding FB seseo...