February 25, 2011

Udang masak kunyit



Assalamualaikum di pagi Jumaat yg mulia dan penuh barokah...

Arini sihat, alhamdulillah...pepagi ni nk tayang menu masakan enak yg simple, senang nk buat yg menjadi kegemaran anak2 bujangku...syukur la...bab mkn2 ni anak2 tk cerewet, masak ape pun diorng belasah...pastu kalo sedap, diorng suh la buat lagi dan lagi...kalo goreng kunyit camni, adik yg tk braper suka udang tu pun leh makan udang....cam tu skali penangan masakan simple camni...slain drpd udang leh gak guna ayam, sotong...sayo lak leh la bubuh karet, cauliflower, kcg panjang...aku nyer kes sayo abis stok, tu yg moyok jer kcng tu...hehehee

No comments:

Featured Post

Udang Goreng Butter/Butter Prawn

Assalamualaikum Dah nak masuk bulan Romadon ni mari lah kita berganding jari jemari mencopy pastekan resepi2 yang boleh dijadikan rujuk...