November 26, 2010






Dapat inspirasi nak mengepuff ni dari K nor http://secubitgaramnor67.blogspot.com...tgk cam sedap sangt...jenuh gak la mencari pastry puff kawan ni....bagai nk rak cari kt giant...tk de...frust dah time tu..so masa ariraya aji...orng lain sibuk duk rebang, aku dan konco2 (anak bujang, ciksu dan pok de) smpat gak berkorban duit ke Tropicana Mall...so aku pun per lagi..teruskan misi pencarian puff ni...akhirnya jumpa la gak...alhamdulillah...

Basic sama je...tang filing tu aku letak blueberry dan yg 1 lagi coklat...dlm kepala nk buat macam2 tp sayang, tak menarik perhatian selera anak bujang yg lg sorang...huhuhu...penat rsa masak kalo anak2 tk makan...

No comments:

Featured Post

Surabaya - 1 - 4 Sept 2017

Assalamualaikum... Alhamdulillah, satu daripada impian dan angan2 sudah tercapai. Terima kasih Allah kerana mengizinkan kami menjejakka...